مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-31اجتماعي

ارائه خدمات درمانگاه تخصصی موکب خرمدره به 3800 زائر اربعین


رییس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان در سه روز گذشته 3 هزار و 800 زائر در مسیر کربلا و نجف از درمانگاه تخصصی سطح 2 خدمات دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، رییس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  3 هزار و 818 نفر از زائران اربعین حسینی(ع) در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از خدمات بخش های مختلف درمانی اعم از بخش های تخصصی، پزشک عمومی، اورژانس، پرستاری و داروخانه دریافت کرده اند.

رییس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان افزود: ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال احمراستان زنجان در موکب شهرستان خرمدره واقع در عمود 666 مسیر نجف - کربلا به صورت شبانه روزی تا پایان اربعین حسینی (ع) تداوم دارد.

وی گفت: دو دستگاه آمبولانس همراه با نیروهای عملیاتی امداد و نجات نیز در درمانگاه تخصصی سطح 2 هلال احمر استان در این عمود مستقر شده اند که در صورت نیاز، زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی را به نزدیکترین مراکز منتقل کنند.

هاشمی تاکید کرد: علاوه بر تیم درمانی هلال احمر زنجان و تیم ثابت عملیاتی امداد و نجات، اکیپ های سیار امدادی هلال احمر همراه با آمبولانس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی فعالیت دارند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانگاه تخصصی موکب خرمدره به 3800 زائر اربعین

ارائه خدمات درمانگاه تخصصی موکب خرمدره به 3800 زائر اربعین