مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-19سياسي

2 نفر در رابطه با آزار و اذیت یک معلول ذهنی بازداشت شدند


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از پیگیری ویژه پرونده آزار یک معلول ذهنی در مشهد و بازداشت عوامل این ماجرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، اخیرا تصاویری از اذیت و آزار کودکان معلول ذهنی در یک مرکز نگهداری معلولان ذهنی در مشهد در فضای مجازی منتشر شده که واکنش های زیادی به همراه داشته است.

در پی انتشار این تصاویر، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی، رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا با دقت موضوع را بررسی کند.

نیره عابدین زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در رابطه با آخرین وضعیت این پرونده گفت: متعاقب انتشار فیلمی در فضای مجازی مربوط به آزار و اذیت نسبت به افراد دارای معلولیت ذهنی در یکی از مراکز نگهداری در مشهد؛ با دستور رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: در مرحله تحقیقات مقرر شد مرکز موصوف توسط اداره بهزیستی شناسایی و پس از شناسایی سایر اقدامات قانونی جهت شناسایی عوامل این ماجرا انجام پذیرد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: مطابق قوانین و موازین حمایتی از اقشار آسیب پذیر از جمله افراد دارای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نفر در رابطه با آزار و اذیت یک معلول ذهنی بازداشت شدند

2 نفر در رابطه با آزار و اذیت یک معلول ذهنی بازداشت شدند