مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:272023-09-11سياسي

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا خراسان شمالی برترین های خود را شناخت


معاونت هنری و سینمایی ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا با معرفی برترین های خود در بخش های تعزیه، عکس، پرچم و کتیبه و طراحی لباس عاشورا به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مسعود مرواری معاونت هنری و سینمایی ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: از نگاه هیئت داوران متشکل از داوودفتحعلی بیگی، علی عزیزی، محمد حسین ناصر بخت، قاسم مهرنیا و حسین حصاری در بخش امام خوان، سید مهدی میر حسینی از اصفهان با مجلس شهادت موسی بن جعفر(ع)، حائز رتبه نخست شد.

وی گفت: نقی بیاتی از تفرش با مجلس شهادت امام رضا (ع) و نصرالله باباعلی از تفرش با مجلس شهادت حربن یزید ریاحی به ترتیب رتبه های دوم و سوم بخش امام خوان  را از آن خود کردند.

معاونت هنری و سینمایی ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: همچنین هیئت داوران، محمدعلی کمالی از اسفراین با مجلس خرابه شام و مجتبی حیدری از تفرش با مجلس شهادت امام حسن مجتبی(ع) را شایسته تقدیر در این بخش اعلام کرد.

مرواری ادامه داد: در بخش شهادت خوان نیز هیئت داوران هیچ شخصی را حائز رتبه نخست ندانست و مرتضی شاه حسینی از تفرش با مجلس حمزه سید الشهدا و مهران فهندژ سعدی از شیراز با مجلس شاه چراغ به ترتیب توانستند رتبه های دوم و سوم این بخش را از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا خراسان شمالی برترین های خود را شناخت

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا خراسان شمالی برترین های خود را شناخت