مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:362023-09-13پزشكي

توریسم درمانی فرصتی برای اشتغال زایی و رونق گردشگری کردستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، تیمور خالدی ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری سلامت استان کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای نقاط قوت زیادی از جمله مراکز درمانی و پزشکان متخصص، مناطق درمانی طبیعی، ارزان بودن خدمات پزشکی و هم مرز بودن و اشتراکات فرهنگی و زبانی با اقلیم کردستان عراق برای جذب گردشگران سلامت است.

رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگران اقلیم کردستان عراق برای توسعه گردشگری استان، افزود: فرصت مناسبی است که بخشی از گردشگران عراقی با ورود به کشور، در کردستان بمانند و افرادی هم که قصد سفر به استان های دیگری دارند برای آنان برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 6 دفتر خدمات مسافرتی دارای پروانه بهره برداری در استان مجری برگزاری تورهای گردشگری سلامت است، عنوان کرد: باید با هماهنگی و فعالیت آژانس ها و دفاتر، برای مسافرانی که با اهداف گردشگری سلامت و یا تفریح قصد ورود به کشور را دارند در داخل کردستان برنامه ریزی کنیم.

خالدی یادآور شد: امید است با برگزاری نشست های تخصصی و کارشناسی و اجرای الگوی عملیاتی و راهبردی گردشگری سلامت بتوانیم در راستای توسعه گردشگری استان گام های محکمی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریسم درمانی فرصتی برای اشتغال زایی و رونق گردشگری کردستان

توریسم درمانی فرصتی برای اشتغال زایی و رونق گردشگری کردستان