مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-28سياسي

سردار تنگسیری: بازارچه مرزی اروندکنار برای حمایت از مرزنشینان احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حمایت از معیشت مرزنشینان شهر مرزی اروندکنار، بازارچه مرزی این منطقه مجاورت یادمان شهدای والفجر هشت در حال ساخت است.

وی گفت: هدف از این بازدید ارزیابی پیشرفت پروژهای در حال اجرا است که مهمترین پروژه مربوط به احداث بازارچه مرزی اروندکنار با ظرفیت 100 باب مغازه است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عملیات اجرایی این پروژه با جدیت در حال اجراست و قدم های مثبتی در این خصوص برداشته شده است.

سردار تنگسیری با اشاره به آغاز احداث مسجد بزرگ یادمان والفجر هشت اروندکنار برای برگزاری مراسم های مذهبی مجاور قبور هشت شهید گمنام این عملیات بیان کرد: آماده سازی این مسجد تا بهمن ماه ساجاری به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به انجام تغییرات اساسی در نماد یادمان والفجر هشت ادامه داد: روند پیشرفت این پروژه رضایت بخش است که تلاش داریم با کار شبانه روزی، یادمانی در خور و شایسته شهدای این عملیات بنا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز طی بازدیدی در جریان روند آماده سازی بازاچه مرزی یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: بازارچه مرزی اروندکنار برای حمایت از مرزنشینان احداث می شود

سردار تنگسیری: بازارچه مرزی اروندکنار برای حمایت از مرزنشینان احداث می شود