مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-15سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداری نیروهای مسلح در مازندران


دسته روی و اجتماع بزرگ نیرو های مسلح استان مازندران همزمان با سراسر کشور در شهرستان ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، به مناسبت 28 صفر، سالروز ارتحال جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی علیه السلام، دسته روی و اجتماع بزرگ نیرو های مسلح استان مازندران همزمان با سراسر کشور در شهرستان ساری برگزار شد.

عسکر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت، با اشاره به برگزاری دسته روی نیروهای مسلح در شهرهای مازندران، گفت: مراسم دسته روی و سینه زنی با حضور نیرو های مسلح در سه شهرستان استان از جمله ساری، بابلسر و نوشهر برگزار شد.

وی افزود: مجموعه نیرو های مسلح به صورت متمرکز در این مراسم شرکت کردند و این برنامه با مشارکت سپاه کربلا، قرارگاه فراجا و نیرو های مسلح در ساری از میدان شهید قاسمی تا امام زاده یحیی (س) برگزار شد.

*مراسم های عزاداری نشان دهنده اظهار مودت و محبت به پیشگاه اهل بیت (ع) است حجت الاسلام ملازاده جانشین مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) با اشاره به مشارکت پرشور نیرو های مسلح در این مراسم گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداری نیروهای مسلح در مازندران

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداری نیروهای مسلح در مازندران