مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-19ورزشي

برگزاری اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور


مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور ورزشکاران برتر و مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور ورزشکاران برتر و مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارت ورزش، استاندار تهران و ورزشکاران رشته های مختلف از استان های سراسر کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: دولت به صورت جدی به مقوله استعدادیابی توجه دارد و به منظور توسعه ورزش قهرمانی به این موضوع به صورت ویژه نگاه می کند.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در تابستان از اهمیت بسیار بالایی برخودار بود که خوشبختانه این اتفاق محقق شد و وزارت ورزش و جوانان به همراه وزارت آموزش و پرورش دو بال برگزاری این مسابقات هستند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه با استناد به اعلام فدراسیون های ورزشی اکثر قهرمانان ورزش کشور افرادی هستند که در المپیادهای ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور

برگزاری اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور