مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-14سياسي

تحقق 4000 پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم


معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سلامت، مقوله ای فرا وزارتی و گسترده است که تمام نهادها و افراد جامعه در آن دخیل هستند، گفت: با کنار یکدیگر قرار گرفتن این وظایف و عزم همگانی می توان شاهد ارتقای شاخص های حوزه سلامت و توسعه پایدار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حسین فرشیدی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سعیدی نژاد (اسلام آباد نظامی) ضمن تقدیر از خیران حوزه سلامت، اظهار کرد: مردم به عنوان محور اصلی در پیشبرد برنامه های حوزه سلامت هستند.

وی بهداشت را مقدم بر درمان برشمرد و بر لزوم توجه به شاخص های بهداشتی تأکید کرد و گفت: مسئولیت تأمین و حفظ سلامت مردم تنها بر عهده وزارت بهداشت نیست و در این راستا تمام دستگاه ها، نهادها، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نقش دارند.

وی با بیان اینکه وجود انسان سالم منجر به داشتن جامعه ای سالم و در نهایت پیشرفت و توسعه پایدار خواهد شد، تصریح کرد: اجرای 4 هزار پروژه بهداشتی یکی از اقدامات ارزشمندی بود که در دولت سیزدهم محقق شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اجرای طرح سلامت خانواده نیز به عنوان یکی از برنامه های مهم سال جاری است که باهدف ارتقای برنامه های خودمراقبتی و سطح سواد سلامت جامعه با قدرت آغاز شده است که نتایج مفید آن در سال های آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 4000 پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم

تحقق 4000 پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم