مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-03بين الملل

دیده بان حقوق بشر: حکومت بحرین به شکایات زندانیان رسیدگی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای از رژیم بحرین خواست به شکایات صد ها زندانی این رژیم که اعتصاب غذا کرده اند با اتخاذ «گام هایی فوری» رسیدگی کند و تمام کسانی که صرفا به خاطر به کارگیری حق آزادی بیان و برپایی .

- سازمان دیده بان حقوق بشر از مقام های رژیم آل خلیفه در بحرین خواست گام های فوری برای رسیدگی به شکایات صد ها زندانی در بند رژیم که در اعتراض به شرایط ناگوار زندان اعتصاب غذا کرده اند در پیش بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای از رژیم بحرین خواست به شکایات صد ها زندانی این رژیم که اعتصاب غذا کرده اند با اتخاذ گام هایی فوری رسیدگی کند و تمام کسانی که صرفا به خاطر به کارگیری حق آزادی بیان و برپایی تجمع صلح آمیز به زندان محکوم شدند، در درجه اول عبدالهادی الخواجه و عبدالجلیل السنکیس، را آزاد کند.

دیده بان حقوق بشر که مقر آن در آمریکاست، در بیانیه خود نوشت، بیش از 400 زندانی زندان جو ، بزرگترین زندان بحرین، از هفتم اوت (16 مرداد) در اعتراض به شرایط ناگوار زندان و محروم بودن از مراقبت های بهداشت و درمان اعتصاب غذا را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر: حکومت بحرین به شکایات زندانیان رسیدگی کند

دیده بان حقوق بشر: حکومت بحرین به شکایات زندانیان رسیدگی کند