مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-05سياسي

15 مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند


شاهرود_ رییس اداره میراث فرهنگی شاهرود ضمن بیان اینکه برای میزبانی از مسافران دهه آخر صفر آمادگی 100 درصدی وجود دارد، گفت: 15 مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند.

- مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برای میزبانی از مسافران دهه آخر صفر آمادگی 100 درصدی در شهرستان شاهرود وجود دارد، ابراز داشت: 18 ارگان و دستگاه اجرایی به دبیری میراث فرهنگی عضو کمیته خدمات سفر و زائر شهرستان هستند و تمام مورد نیاز گردشگری توسط آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ضمن بیان اینکه در ذیل این کمیته ستاد اربعین نیز به دبیری سازمان تبلیغات طی ایام منتهی به دهه آخر صفر به صورت مستمر برگزار می شود، افزود: در این کمیته هم نواقص و نقاط قوت بررسی و برای آنها تدبیر مناسب تصمیم گیری می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه 15 مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند، ابراز داشت: این مساجد به صورت 24 ساعته مسافران و زائران عبوری را اسکان می دهند.

نظری ضمن بیان اینکه همراه سراهای بیمار نیز مورد بازبینی واقع شدند، تصریح کرد: در ستاد اربعین تدابیر مناسب برای پذیرش مسافران و خدمات مورد نیاز آنها توسط دستگاه ها و ارگان های مختلف در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند

15 مسجد شاهرود برای اسکان مسافران اربعین تجهیز شدند