مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 07:352023-09-04سياسي

سرکنسول جمهوری ترکیه در ارومیه: آماده رفع موانع تبادلات تجاری با ایران هستیم


سرکنسول جمهوری ترکیه در ارومیه گفت: با تمام توان برای رفع موانع کاری و پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی بین دو کشور تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت های همکاری ایران و ترکیه بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارویمه، عادل جونیت آکبال سرکنسول جدید جمهوری ترکیه در ارومیه اظهار داشت: فرهنگ غنی و کهن منطقه آذربایجان غربی و مردمان خوب این منطقه در کنار وجود اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بین 2 کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: باید موانع تبادلات اقتصادی بین 2 کشور ایران و ترکیه تسهیل شود که در این خصوص همه اهتمام خود را به کار خواهیم گرفت.

آکبال افزود: با تمام توان برای رفع موانع کاری و پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی بین 2 کشور تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت های همکاری ایران و ترکیه بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

وی با اشاره به همایش آتی استانداران آذربایجان غربی و استان های مرزی ترکیه در شهر وان اضافه کرد: به زودی با برگزاری این همایش، نشست های تخصصی بین استانداران 2 طرف برگزار خواهد شد که اهتمام برای این امر، نشان از عزم جدی برای رفع موانع مرزی است.

سرکنسول جدید ترکیه در ارومیه با بیان اینکه 70 درصد موضوعات میان 2 کشور مربوط به استان های مرزی و آذربایجان غربی است، تصریح کرد: برای بالا بردن سطح تجارت همه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکنسول جمهوری ترکیه در ارومیه: آماده رفع موانع تبادلات تجاری با ایران هستیم

سرکنسول جمهوری ترکیه در ارومیه: آماده رفع موانع تبادلات تجاری با ایران هستیم