مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-30سياسي

امنیت در مرزهای شش گانه محل تردد زائران برقرار است


مرزهای شش گانه ای که محل ورود و خروج زائران هستند از وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: حضور پرشور زائران ابا عبدالله (ع) در مرزهای شش گانه کشور و همچنین مرز بین المللی مهران یک صحنه بی نظیر فرهنگی را در پیش روی جهانیان به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه، زائران آقا اباعبدالله (ع) در دنیای اسلام عاشقانه به سمت مرزهای خروجی کشور سرازیر شده اند، افزود: مرزهای شش گانه ای که محل ورود و خروج زائرین هستند از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

رییس پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: با تلاش بسیار خوب همکاران نظامی و انتظامی در مرزها امنیت خوبی برقرار است و هیچگونه مشکلی وجود نداشته و ندارد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه، خادمی زائرین برای نیروهای امنیتی افتخاری بس عظیم است، تصریح کرد: اقدامات خدماتی بسیار خوبی در راستای خدمات رسانی به زائران ابا عبدالله (ع) انجام شده است و این موضوع در مرز بین المللی مهران قابل تقدیراست.

این مقام نظامی افزود: از لحاظ امنیتی نیز تاکنون چه در داخل خاک جمهوری اسلامی و چه در داخل خاک عراق مشکل حاد انتظامی اتفاق نیفتاده و این امر برای این حجم از جابه جایی زائران در مرز دو کشور بی نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در مرزهای شش گانه محل تردد زائران برقرار است

امنیت در مرزهای شش گانه محل تردد زائران برقرار است