مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-22فناوري

روش جدید شارژ بلیت مترو از فردا اول مهر در تهران


در مرحله نخست در مترو و خطوط بی آرتی، شهروندان می توانند از طریق «کیف پول شهروندی» حساب کارت بلیت خود را شارژ و مبالغ را پرداخت کنند.

- در مرحله نخست در مترو و خطوط بی آرتی، شهروندان می توانند از طریق کیف پول شهروندی حساب کارت بلیت خود را شارژ و مبالغ را پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح کیف پول شهروندی در پایتخت همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید جهانی با اشاره به آغاز فعالیت کیف پول شهروندی همزمان با آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ABT که پیش از این وعده اجرای آن را داده بودیم، پرداخت از این پس مبتنی بر کیف پول شهروندی خواهد بود که فاز اول این طرح در مترو اجرایی می شود.

  مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران با بیان اینکه افراد می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل، کیف پول خود را شارژ کنند، یادآور شد: با اجرای این طرح دیگر نیاز به ایستادن در صف های طولانی برای شارژ کارت بلیت نیست و شهروندان پس از شارژ حساب خود در کیف پول شهروندی می توانند از طریق QR کد پرداخت هزینه را در مترو انجام دهند.

  وی با تأکید بر اینکه این امکان فراهم شده که کارت به کیف پول متصل شود و در واقع شارژ کارت مبتنی بر شارژ کیف پول باشد، تصریح کرد: بر اساس مصوبه جلسه یکصد و هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش جدید شارژ بلیت مترو از فردا اول مهر در تهران

روش جدید شارژ بلیت مترو از فردا اول مهر در تهران