مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-03حوادث

19 مجروح و یک کشته در سه حادثه رانندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به تصادفات جاده ای استان طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: با دریافت گزارش یک حادثه رانندگی در لاین شمالی کیلومتر 70 آزادراه زنجان-قزوین بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این تصادف با برخورد یک دستگاه خودروی ام وی ام، پراید و پژو 206  هشت نفر از سرنشینان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

   وی خاطرنشان کرد: در این سانحه تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک های اولیه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف کردند.

  هاشمی از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر 19 جاده خدابنده به ابهر خبرداد و افزود: در نتیجه برخورد خودروی تیبا با پژو 405  هشت نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد.

  وی با بیان اینکه گزارش این سانحه توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد، تاکید کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان 2 تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای دو تپه اعزام و اقدام به رهاسازی سه نفر از سرنشینان محبوس در خودروها کردند.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک نفر از مصدومان نیز توسط هلال احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 مجروح و یک کشته در سه حادثه رانندگی

19 مجروح و یک کشته در سه حادثه رانندگی