مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-27اقتصادي

300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در مهدیشهر پرداخت شد


رییس کمیته امداد مهدیشهر از پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و توانمند سازی طی یک سال گذشته به مددجویان شهرستان خبر داد.

- محمد ابراهیم یوسفیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تسهیلات اشتغال زایی و توسعه ای در سال گذشته به تعداد 504 نفر از مددجویان کمیته امداد در شهرستان مهدیشهر پرداخت شده است، تاکید کرد: مجموعاً 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و توانمند سازی با همراهی بانک ها توسط کمیته امداد مهدیشهر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعهد اجرای 458 طرح اشتغال زایی از سوی کمیته امداد برای شهرستان مهدیشهر در نظر گرفته شده است، افزود: تا کنون 100 فقره از این تسهیلات جذب و به بانک ها معرفی شده است.

رییس کمیته امداد مهدیشهر اعزام دو کاروان 40 نفره به مشهد مقدس و فراهم کردن شرایط اعزام 40 نفر به پیاده روی اربعین را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اداره دانست و تاکید داشت: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به صورت ماهیانه برای 40 نفر از زنان سرپرست خانوار و تأمین و اهدای هفت فقره کمک جهیزیه به ارزش دو میلیارد و 300 میلیون ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد مهدیشهر طی پنج ماهه اول سال 1402 بوده است.

یوسفیان از تأمین یک هزار و 476 بسته معیشتی با اعتبار 19 میلیارد ریال در ماه رمضان و عید غدیر سال جاری در مجموعه کمیته امداد مهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در مهدیشهر پرداخت شد

300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در مهدیشهر پرداخت شد