مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-18حوادث

کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد افیونی شیشه در سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف خودرو ترانزیت حامل بیش از 700 کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه در مرزهای شمالی این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف خودرو ترانزیت حامل بیش از 700 کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه در مرزهای شمالی این استان خبر داد.

سردار رضا شجاعی امروز دوشنبه 27 شهریور در این باره افزود: مأموران پست مراقبت پل ابریشم با اقدامات گسترده اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای اجرای طرح تشدید کنترل مرزهای جنوب شرق کشور، در یک عملیات هوشمندانه توانستند در حین کنترل خودروهای عبوری، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه که در درون کانتینر خودرو ترانزیت به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

وی گفت: مرزداران با بررسی شواهد و قرائن موجود موفق شدند در بازرسی از خودرو ترانزیتی که قصد داشت از طریق پل مرزی ابریشم از سمت افغانستان به عمق کشورمان وارد شود؛ مقدار 701 کیلوگرم شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد، افزود: در این عملیات مرزداران علاوه بر کشف شیشه، تعداد یک دستگاه خودرو ترانزیت را نیز توقیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد افیونی شیشه در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد افیونی شیشه در سیستان و بلوچستان