مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-22سياسي

سبک مدیریت جهادی؛ از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است


یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس سبک مدیریت جهادی است که بایستی به نسل جدید منتقل شود تا جوانان امروز که بیرق داران جامعه هستند بتوانند با تکیه بر این سبک مدیریت قله های پیشرفت را طی کنند.

- ایسنا/قم فرمانده سپاه استان قم، بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس سبک مدیریت جهادی است که بایستی به نسل جدید منتقل شود تا جوانان امروز که بیرق داران جامعه هستند بتوانند با تکیه بر این سبک مدیریت قله های پیشرفت را طی کنند.

سردار محمدرضا موحد امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در مسجد جمکران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: برای اینکه زندگی امروز و فردای خود را بسازیم، نیازمند بازیابی دوران باشکوه دفاع مقدس هستیم در واقع باید انتقال روح، اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس صورت بگیرد.

فرمانده سپاه استان قم، ادامه داد: دوران دفاع مقدس را باید سرود تا در ذهن نسل جدید که شاهد عینی آن رویداد نبودند به باور اندیشه و اعتماد به نفس تبدیل شود.

وی عنوان کرد: جنگ برای ما تمام نشده است و تمام شدنی نیست؛ نبرد میان حق و باطل تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد.

موحد بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس سبک مدیریت جهادی است که بایستی به نسل جدید منتقل شود تا جوانان امروز که بیرق داران جامعه هستند بتوانند با تکیه بر این سبک مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک مدیریت جهادی؛ از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

سبک مدیریت جهادی؛ از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است