مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-09دانش

اعلام جزییات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا


دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و رییس کمیته امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

این دستورالعمل با توجه به مصادف شدن آخرین مهلت دفاع دانشجویان با مراسم اربعین حسینی (ع) و به منظور مساعدت با دانشجویانی که خود یا استاد راهنمای آنها برای شرکت در آیین مذهبی پیاده روی اربعین حسینی (ع) به کربلای معلی مشرف می شوند، تدوین و ابلاغ شده است.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ برگزاری جلسات دفاع مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوطه، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه/ رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت مقررات آموزشی و پژوهشی و پس از تأیید معاونت های موضوعی دانشگاه، تا تاریخ 15 مهرماه امکان پذیر است.

همچنین برگزاری جلسه دفاع دانشجویان مذکور مشروط به ارائه مدارک و مستندات قانونی معتبر ازجمله گذرنامه معتبر با مهر ورود و خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا

اعلام جزییات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا