مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-18فرهنگي

سینما نه تنها نباید مالیات بدهد، بلکه باید مشوق هم بگیرد


در نشست مشترک رییس سازمان سینمایی کشور و رییس سازمان امور مالیاتی کشور درخواست هایی مانند حذف مالیات سینماگران مطرح و پیگیری شد.

- در نشست مشترک سازمان سینمایی و سازمان امور مالیاتی مطرح شد سینما نه تنها نباید مالیات بدهد، بلکه باید مشوق هم بگیرد در نشست مشترک رییس سازمان سینمایی کشور و رییس سازمان امور مالیاتی کشور درخواست هایی مانند حذف مالیات سینماگران مطرح و پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، نشست مشترک رییس سازمان سینمایی کشور، رییس سازمان امور مالیاتی و با حضور جمعی از سینماگران با هدف بررسی فرآیند معافیت های مالیاتی اهالی سینما برگزار شد.

خزاعی: سینماگران صرفا درخواست معافیت مالیاتی ندارند؛ بلکه نیاز به درک متقابل شغل خود دارند محمد خزاعی این جلسه را تداوم جلسات کمیسیون اقتصادی سازمان سینمایی با دستگاه ها و مراکز مختلف اجرایی برای رونق اقتصاد سینما عنوان کرد و گفت: این دومین جلسه در این زمینه است در جلسه قبلی با آقای خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی به نتایج خوبی از جمله: ساده سازی تکالیف مالیاتی سینماگران، تجمیع پرونده ها در یک اداره کل و تشکیل کارگروه مشترک سینما و مالیات رسیده ایم و در این جلسه ضمن پیگیری مباحث کارشناسی فیمابین، به دنبال رسیدن به زبان مشترک و ایجاد راهکارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما نه تنها نباید مالیات بدهد، بلکه باید مشوق هم بگیرد

سینما نه تنها نباید مالیات بدهد، بلکه باید مشوق هم بگیرد