مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-09فرهنگي

برگزاری جشنواره گوهر فاطمی با موضوع عفاف و حجاب در مازندران


مسؤول بسیج هنرمندان مازندران از ابلاغ فراخوان جشنواره گوهر فاطمی خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع مختص عفاف و حجاب برگزار خواهد شد و هنرمندان تا 20 مهر ماه فرصت دارند تا آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حمیدرضا هراسانی طی گفت وگویی با اشاره به سابقه فعالیت سازمان بسیج هنرمندان، اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان از سال 1387 باهدف جذب، توانمندسازی و به کارگیری هنرمندان ارزشی و انقلابی شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه عضوگیری از طریق کانون این سازمان در هر شهرستان صورت می گیرد، گفت: هر کانون به ارائه آموزش در 10رشته رشته هنری شامل؛ عکس، شعر، موسیقی، فیلم، ادبیات داستانی، خوشنویسی، تجسمی، تعزیه، تئاتر، سرود، آواهای انقلابی و صنایع دستی می پردازد.

هراسانی از به کارگیری فعالان پس از جذب، سازماندهی، پس از توانمندشدن بسیجیان در مناسبت های مختلف، جشنواره ها و برنامه ها خبر داد و گفت: سازمان هم برای حمایت مستمر اقدام خواهد کرد.

مسؤول بسیج هنرمندان مازندران به برپایی جشنواره شعر غدیر تا قربان و جشنواره اشک انار برای دهه فجر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در برنامه ها به 10 نفر برنده، 10 جایزه تعلق خواهد گرفت و برای تقویت و ماندگاری شعرها برای چاپ اثر و کتاب برگزیدگان اقدام خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره گوهر فاطمی با موضوع عفاف و حجاب در مازندران

برگزاری جشنواره گوهر فاطمی با موضوع عفاف و حجاب در مازندران