مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-07اجتماعي

تمهیدات لازم برای اسکان زوار اربعین اندیشیده شده است


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و خدمات دهی به زوار در راه برگشت از کربلای معلی به استان اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات دهی و تردد زوار اربعین فراهم شده است.

وی افزود: تمام تأسیسات گردشگری کردستان از جمله هتل ها، خانه مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع های خدماتی بین راهی، اقامتگاه های بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و… که در مسیر برگشت کاروان های زیارتی واقع شده، برای پذیرایی و اسکان زائران به حالت آماده باش درآمده اند.

مهرزاد عنوان کرد: در این ایام با همکاری اعضای ستاد اربعین، از تأسیسات گردشگری استان برای خدمات دهی شایسته و مطلوب به زوار حسینی به صورت مستمر بازدید به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی از نظر اسکان و پذیرایی از زائران در سطح استان و خصوصاً مرز باشماق مریوان وجود نداشته است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه، بخش خصوصی و مردم مهمان نواز بتوانیم از زائران حسینی در راه برگشت، به شایستگی استقبال و پذیرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای اسکان زوار اربعین اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای اسکان زوار اربعین اندیشیده شده است