مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-23اقتصادي

ورود و خروج از نقطه صفر مرزی مهران به 5 درب افزایش یافت


با تلاش های صورت گرفته و همکاری کشور عراق، تعداد درب های ورودی و خروج از نقطه صفر مرزی به 5 درب افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر چهارشنبه در گفتگوی زنده با شبکه استانی ایلام در پایانه شهید سلیمانی (مرز مهران) گفت: از بامداد امروز تا کنون بالغ بر 35 هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه همچنین روز گذشته تعداد 45 هزار نفر از این مرز زمینی تردد کردند، افزود: با تلاش های صورت گرفته و همکاری کشور عراق، تعداد درب های ورود و خروج از نقطه صفر مرزی مهران به پنج درب افزایش یافت.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه این تعداد افزایش درب، نقش مهمی در تسهیل تردد زائران اربعین دارد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه توسعه زیرساخت های مرز بین المللی مهران در  مقایسه با اربعین سال گذشته بسیار چشمگیر و مطلوب است.

 استاندار ایلام تصریح کرد: در راستای تسهیل در تردد زوار، پل صلواتی، تونل های شماره یک و دو اربعین و پل رانشی امسال مورد استفاده قرار گرفته و زیر بار ترافیکی رفته است.

عالی ترین مقام دولت در استان ایلام با تاکید بر اینکه همایش اربعین یک حماسه مردمی است و مردم این استان و همچنین موکب داران به خوبی پای کار آمدند، گفت: در جهت تردد روان تر در پایانه مرزی زرباطیه عراق نیز  زیرساخت ها توسعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج از نقطه صفر مرزی مهران به 5 درب افزایش یافت

ورود و خروج از نقطه صفر مرزی مهران به 5 درب افزایش یافت