مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-28اقتصادي

کشت گونه های گیاهی دارویی در معرض انقراض در کرمانشاه دنبال می شود


به گفته رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، توسعه کشت گونه های گیاهی دارویی و خوراکی در معرض انقراض در منابع طبیعی استان دنبال می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، توسعه کشت گونه های گیاهی دارویی و خوراکی در معرض انقراض در منابع طبیعی استان دنبال می شود.

وحید عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در برنامه بودن توسعه کشت گونه های گیاهی دارویی و خوراکی در معرض انقراض در منابع طبیعی استان، گفت: هدف از توسعه کشت گونه های گیاهی در معرض خطر حفظ ذخیره گاه های این گونه های گیاهی است.

عزیزی با بیان اینکه ثعلب، گل نرگس، آویشن(ازبوه) و چویر مهمترین گونه های گیاهی در معرض خطر انقراض در استان هستند، افزود: در تلاشیم با توسعه کشت گیاهان خودرو از انقراض گونه ‎های گیاهی در معرض خطر جلوگیری کنیم.

رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در ادامه سهمیه استان کرمانشاه برای کشت گیاهان دارویی در عرصه های منابع طبیعی استان را در سال جاری 700 هکتار عنوان و از فعالان حوزه کشت گیاهان دارویی برای مشارکت در این طرح دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گونه های گیاهی دارویی در معرض انقراض در کرمانشاه دنبال می شود

کشت گونه های گیاهی دارویی در معرض انقراض در کرمانشاه دنبال می شود