مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-27حوادث

انهدام کارگاه تولید مخدر ماشروم در شهرستان نوشهر


ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از انهدام کارگاه تولید قارچ ماشروم در شهرستان نوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داریوش مهدی زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع قارچ مخدر ماشروم توسط یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سردسته این باند شدند.

سرهنگ مهدی زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی، مأموران در بازرسی از محل فعالیت و تولید مواد مخدر توسط این افراد 40 کیلوگرم مواد مخدر ماشروم کشف کردند.

وی از دستگیری 2 نفر دیگر از اعضای این باند در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با بیان اینکه این نوع قارچ سمی، نوعی مخدر توهم زاست که ضمن ایجاد اختلالات عصبی و روان پریشی موجب بروز اضطراب، بی قراری و لرز در افراد می شود بیان داشت: مواد مخدر ریشه اخلاق را درجامعه خشکانده و موجب تز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام کارگاه تولید مخدر ماشروم در شهرستان نوشهر

انهدام کارگاه تولید مخدر ماشروم در شهرستان نوشهر