مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-25اجتماعي

رِفرِش یک زائرِ اربعین برای ششمین بار؛ لذتی که تکرار می شود اما تمام نَه!


گوشی و تبلِت نیاز به رِفرِش دارند چه برسد به ما! رِفرِش یک سری ها سفر اربعین است ، این جمله خاصِ حسن آقاست که از 16 سالگی خادمِ اربعین شد، - خبرگزاری فارس مازندران ـ طاهری پرکوهی شنیده ای که می گویند برخی ها هر سال عازم سفر اربعین هستند؟ قدیم ترها علتش زیارت بود اما امروز زائران همیشگی اربعین به عشق خدمت می روند، گرما و سرما همه اش بهانه است؛ این سفر سفرِ عشق است.

قدیما می گفتن تا سه نشه بازی نشه ؛ اما الان عدد از سه هم رد می شه! ماجرای اربعین رفتن حسن آقا هم دقیقا همین است، قرار شد امسال برای ششمین بار زائر اربعین باشد اما از نظر خودش بازی اینجا تمام نمیشود و در سال آینده که باید دوران خدمت سربازی را سپری کند هم اربعینی خواهد بود و حتی در همه سال های آینده.

6 سال پیش بود که اصرارهای حسن آقای 16ساله به پدرش که برای خودش یک کربلایی معروف است، نتیجه داد و او برای نخستین بار راهی سفر اربعین شد، به قول خودش هر چیزی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد چه برسد به زیارت حرم ارباب.

از آنجایی که سابقه اتوبوس سواری و حضور در مناطق جنگی جنوب کشور (اردوی راهیان نور) را داشت، در طول سفر خیلی خسته نشد که هیچ، هم کلاسی دبیرستانش را نیز با خود همراه کرد و خیلی هم خوش گذراندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رِفرِش یک زائرِ اربعین برای ششمین بار؛ لذتی که تکرار می شود اما تمام نَه!

رِفرِش یک زائرِ اربعین برای ششمین بار؛ لذتی که تکرار می شود اما تمام نَه!