مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-02اقتصادي

تأمین آب شرب روستای اردستان با ایجاد مخزن ذخیره آب


با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری اصفهان عملیات احداث مخزن ذخیره آب روستای قهساره اردستان به ظرفیت 200 مترمکعب با هدف تامین پایدار آب روستاییان آغاز شد.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تامین آب شرب 108 روستای منطقه اردستان اظهار داشت: با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری اصفهان عملیات احداث مخزن ذخیره آب روستای قهساره اردستان به ظرفیت 200 متر مکعب با هدف تامین پایدار آب روستاییان آغاز شد.

وی افزود: هم اکنون آب شرب 45 روستای تحت پوشش و 25 روستا غیرتحت پوشش در منطقه اردستان از طریق تانکر سیار تامین می شود، این درحالیست که در آینده نزدیک در قالب طرح جهاد آبرسانی به روستاها زمینه های تامین پایدار آب شرب سایر روستاها در منطقه اردستان فراهم می شود.

اکبریان با بیان اینکه در قالب طرح جهاد آبرسانی به روستاها، آبرسانی به 19 روستا در مجتمع برزاوند اردستان تامین می شود، افزود: امید است در آینده نزدیک با همکاری قرارگاه سپاه صاحب الزمان(عج) و بسیج سازندگی در قالب طرح محرومیت زدایی از روستاها، آب شرب 19 روستا در مجتمع روستایی برزاوند به صورت پایدار تامین شود، همچنین طرح تامین پایدار آب شرب 7 روستا در مجتمع روستایی همبرات نیز ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب روستای اردستان با ایجاد مخزن ذخیره آب

تأمین آب شرب روستای اردستان با ایجاد مخزن ذخیره آب