مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:362023-08-27سياسي

بورس گیلان بین برترین های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حافظ محفوظی ظهر امروز در نشست تخصصی تشریح مزایای پذیرش در بورس در دفتر شهر صنعتی رشت با اشاره  بورس منطقه ای گیلان در طی سه سال اخیر از نظر ارزش معاملاتی که سهامداران انجام دادند جزو برترین ها در میان بورس های منطقه ای کشور بود، اظهار کرد: دلیل اصلی آن استقبال شهروندان و سهامداران گیلانی و اقبال آنان به بورس است.

وی با بیان اینکه جهت سهولت پذیرش شرکت های استان گیلان در بورس اختیارات ویژه ای به تالار منطقه ای استان واگذار شده و بخش عمده فرایند پذیرش در بورس در کارگزاری استان انجام می شود، گفت: بالاترین منفعت حضور در بورس برای شرکت ها، سهولت تأمین منابع مالی برای تولید در مقایسه با تسهیلات سیستم بانکی است و در واقع جهت سرمایه در گردش و نیز توسعه فعالیت های صنعتی، جذب سرمایه از طریق مشارکت مردم و بدون هزینه صورت خواهد گرفت.

به گفته مدیر تالار منطقه ای بورس گیلان، وقتی افرادی به عنوان سهام دار یک شرکت در بازار سرمایه حضور دارند با توجه به اشتراک منافع آن ها با شرکت مورد نظر قطعاً دیدگاه و حمایت ویژه ای نسبت به آن واحد تولیدی خواهند داشت.

محفوظی با بیان اینکه فعالیت حدود 2 میلیون شهروند در بازار سرمایه، شرکت هایی که وارد بورس می شوند فرصت مناسبی جهت معرفی خود و تبلیغ فعالیتشان خواهند داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس گیلان بین برترین های کشور

بورس گیلان بین برترین های کشور