مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-28سياسي

9 پروژه عمرانی در «عالی شهر» افتتاح و کلنگ زنی شد


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان، 9 پروژه عمرانی در عالیشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر گفت: عمر مسئولیت کوتاه است و همه ما مدیون خون شهدا و خانواده آنان هستیم و هدفمان باید خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار باشد.

صالح رحیمی تصریح کرد: باید همه همت و تلاش خود را در گشایش گره از زندگی مردم نجیب شهر عالی شهر باشد تا موجبات رفع مشکلات و ایجاد آرامش در شهر شود.

شهردار عالی شهر در این مراسم تعداد پروژه های عمرانی را 9 پروژه اعلام کرد و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال به مرحله اجرا و افتتاح رسیده است.

حسین محمدی افزود: پروژه های افتتاح شده شامل افتتاح موزاییک فرش خیابان انقلاب و حاشیه پارک شهدای گمنام، افتتاح سنگ فرش پیاده رو ورودی و خروجی شهر به سمت بوشهر و اصلاح رفیوژ وسط بلوار، افتتاح تخریب و بازسازی جداول کانال دفع آب های سطحی خیابان انقلاب، افتتاحیه زیر سازی و دیوارکشی اطراف زمین ترمینال درون شهری، افتتاحیه فاز دوم پارک خانواده سبز، افتتاحیه تخریب و بازسازی جداول فاز 1 و فاز 2، افتتاحیه احداث اتاق نگهبانی، حمام، سرویس بهداشتی سایت دفن زباله شهر، افتتاحیه احداث پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه عمرانی در «عالی شهر» افتتاح و کلنگ زنی شد

9 پروژه عمرانی در «عالی شهر» افتتاح و کلنگ زنی شد