مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-19فرهنگي

کتاب مقاومت از دست رفته توسط انتشارات شرق نزدیک چاپ و منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی «مقاومت از دست رفته» اولین کتاب از این مجموعه کتاب های مستقل سه جلدی «روایت گمشده مقاومت» است.

- کتاب مقاومت از دست رفته توسط انتشارات شرق نزدیک چاپ و منتشر شد کتاب مقاومت از دست رفته (1914-1967) به قلم آلپتکین دورسون اغلو ازسوی انتشارات شرق نزدیک در 600 صفحه به زبان ترکی استانبولی چاپ و منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مقاومت از دست رفته اولین کتاب از این مجموعه کتاب های مستقل سه جلدی روایت گمشده مقاومت است.

نسخه اصلی این کتاب به زبان عربی الروایه المفقوده یا به زبان فارسی روایت گمشده ؛ نام دارد که دربرگیرنده خاطرات فاروق الشرع وزیر خارجه سابق سوریه از سه دهه مسئولیت خود در عرصه سیاست خارجی این کشور تا هنگام درگذشت حافظ اسد رییس جمهور فقید سوریه است.

نویسنده کتاب آلپتکین دورسون اغلو تحت تاثیر این کتاب، اقدام به تالیف کتاب مقاومت از دست رفته (1914-1967) کرده است که یک جلد آن تا کنون نشر یافته است.

محور موضوعات در این کتاب، پاسخ به شبهات تاریخی در مورد مسئله قدس و فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مقاومت از دست رفته توسط انتشارات شرق نزدیک چاپ و منتشر شد

کتاب مقاومت از دست رفته توسط انتشارات شرق نزدیک چاپ و منتشر شد