مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-23اقتصادي

10 پروژه اولویت دار و مهم آبی در کردستان به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: از مجموع کل طرح های آبی استان 10 طرح به عنوان طرح های اضطراری و اولویت دار در برنامه وزارت نیرو قرار گرفت و تا پایان سال جاری عمده این طرح ها در کردستان به بهره برداری می رسد.

- آرش آریانژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به سرمایه گذاری کلان وزارت نیرو در حوزه آب در کردستان گریزی زد و اظهار کرد: عمده این سرمایه گذاری ها بعد از سفر وزیر نیرو در زمستان 1400 به این استان و بازدید از تمامی طرح های توسعه منابع آب، با دیدگاه پایان این طرح های نیمه تمام، که در سنوات گذشته پیشرفت قابل توجهی نداشتند و از مطالبات مردم نجیب استان کردستان بود، صورت گرفت.

وی افزود: از مجموع کل طرح های آبی استان 10 طرح به عنوان طرح های اضطراری و اولویت دار در برنامه وزارت نیرو قرار گرفت و نظر به نگاه ویژه وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور از لحاظ اعتباری، سخت افزاری و نرم افزاری و همت و تلاش مجموعه این شرکت بزودی شاهد تحولات عظیمی در حوزه آب در کردستان خواهیم بود که تا پایان سال 1402 عمده این طرح ها در استان کردستان به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان به برخی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان بانه و سقز اشاره کرد و گفت: سد چراغ ویس سقز که بیش از 21 سال از آغاز ساخت آن می گذرد، با عنایت و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه اولویت دار و مهم آبی در کردستان به بهره برداری می رسد

10 پروژه اولویت دار و مهم آبی در کردستان به بهره برداری می رسد