مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-11ورزشي

حمایت میلیونی و پاداش میلیاردی برای ملی پوشان یزدی


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از حمایت میلیونی قبل از اعزام و پاداش ‎های میلیاردی در صورت کسب مدال ملی پوشان حاضر در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از حمایت میلیونی قبل از اعزام و پاداش ‎های میلیاردی در صورت کسب مدال ملی پوشان حاضر در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد.

زهیر حاجی حسینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حمایت از ملی پوشان یزدی حاضر در رقابت های آسیایی هانگژو، گفت: بازی های آسیایی یکی از بزرگ ترین میادین ورزشی به حساب می آید و حضور در این رقابت ها برای هر ورزشکاری حائز اهمیت و همچنین برای هر کشور و استانی که ملی پوش در این رقابت ها دارد، افتخارآفرین است.

وی افزود: بنابر تصمیم گیری های انجام شده در جلسه شورای عالی ورزش استان که تیر ماه سال جاری در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، مقرر گردید که تمام ورزشکاران حاضر در رقابت های آسیایی هانگژو، پیش از اعزام 500 میلیون ریالی حمایت شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر این که از هیچگونه حمایتی از ملی پوشان یزدی دریغ نخواهیم کرد، افزود: در جلسه مذکور همچنین مصوب شد که در صورت کسب مدال طلا دو میلیارد ریال، مدال نقره 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت میلیونی و پاداش میلیاردی برای ملی پوشان یزدی

حمایت میلیونی و پاداش میلیاردی برای ملی پوشان یزدی