مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-21بين الملل

رویترز مدعی گفت وگوی قطر با ایران و آمریکا درباره موضوع هسته ای شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع آگاه گزارش داده قطر این هفته نشست های دوجانبه جداگانه ای را با آمریکا و ایران داشته که در آن ها درباره برنامه هسته ای ایران و نگرانی های ایالات متحده درباره انتقال ادعایی پهپاد .

- خبرگزاری انگلیسی گزارش داده قطر نشست های دوجانبه جداگانه ای را با آمریکا و ایران داشته که در آن ها درباره برنامه هسته ای ایران و نگرانی های ایالات متحده در خصوص انتقال ادعایی پهپاد های ایران به روسیه گفتگو شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع آگاه گزارش داده قطر این هفته نشست های دوجانبه جداگانه ای را با آمریکا و ایران داشته که در آن ها درباره برنامه هسته ای ایران و نگرانی های ایالات متحده درباره انتقال ادعایی پهپاد های ایران به روسیه گفتگو شده است.

به نوشته رویترز به نقل از منابع مذکور، این دیدار ها شامل دیپلماسی رفت وبرگشتی (شاتلی) نبوده که قطر امسال در دوحه انجام داد و در آن دیپلمات های قطری بین دو طرف رفت وآمد کردند و در نهایت به تبادل زندانی در روز دوشنبه بین ایران و آمریکا منتهی شد .

منابع پیش تر به رویترز گفته بودند قطر در حال تحت فشار قرار دادن دو طرف است تا در گفتگو های بیشتر برای رسیدن به تفاهمات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز مدعی گفت وگوی قطر با ایران و آمریکا درباره موضوع هسته ای شد

رویترز مدعی گفت وگوی قطر با ایران و آمریکا درباره موضوع هسته ای شد