مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-04فناوري

پیامک های همتا هنوز قطع است / وزارت صمت پاسخگو نیست!


با وجود گذشت بیش از یک ماه از بروز اختلال مجدد در پیامک های ارسالی سامانه همتا و ایجاد دردسر برای خریداران و فروشندگان تلفن همراه، همچنان مقامات مسئول پاسخگو نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرویس پیامکی سامانه همتا در هفته های اخیر مجدداً با اختلال شدید مواجه شده است، اتفاقی که در سال گذشته نیز در یک مقطع زمانی رخ داد اما پس از گذشت مدتی، مسئولان وزارت صمت از حل و فصل این موضوع خبر داده بودند؛ برخی اخبار حاکی از آن است ریشه اصلی بروز این مشکلات، اختلافات مالی بین وزارت صمت و اپراتورهای تلفن همراه است که گویا مسئولان مربوطه در وزارت صمت و وزارت ارتباطات در حال حاضر عزم جدی برای برطرف کردن این اختلافات ندارند.

اختلال در سرویس پیامکی سامانه همتا می تواند موجب ضرر و زیان خریداران موبایل شود؛ چرا که ممکن است افراد بدون آنکه متوجه شوند اقدام به خریداری گوشی های قاچاق کرده و به دلیل عدم ارسال پیامک هشداری توسط سامانه همتا، شبکه ارتباطی آن‎ ها پس از یک ماه قطع خواهد شد.

ایجاد اختلال در فرآیند خرید و فروش موبایل البته مشکل قطعی پیامک های همتا تنها موجب سردرگمی و ضرر و زیان خریداران موبایل نبوده و موجب اخلال در فرایند خریدوفروش موبایل در بازار نیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک های همتا هنوز قطع است / وزارت صمت پاسخگو نیست!

پیامک های همتا هنوز قطع است / وزارت صمت پاسخگو نیست!