مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-26اقتصادي

رکورد زنی خطوط لوله و مخابرات در انتقال مواد نفتی


خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام کرد در سال 1401 میزان انتقال مواد نفتی نسبت به سال 1400، بیش از 3 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو توجه به شعار امسال مهار تورم و رشد تولید ظرفیت های خود را در این مسیر هدفمند بسیج کند.

این صنعت به عنوان اقتصادی ترین و ایمن ترین شیوه در بخش حمل و نقل مواد نفتی به صورتی پویا و بی وقفه در حال اجرای پروژه های عملیاتی خود می باشد.

انتقال پایدار و ایمن مواد نفتی، بهینه سازی مصرف انرژی، ارتقا ایمنی و صیانت از محیط زیست و صیانت از خطوط لوله و تجهیزات از جمله رویکردهای مهم این شرکت محسوب می شود.

انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی در شبکه خطوط لوله براساس آمار ارائه شده از ابتدای سال جاری تا خردادماه 34 میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی به مبادی مصرف انتقال داده شده است که از این مجموع 16.

5 میلیارد لیتربه فرآورده نفتی و 17.

5 میلیارد لیتربه نفت خام اختصاص دارد.

در سال گذشته نیز بیش از 131 میلیارد نفت مواد نفتی اعم از 63 میلیارد لیتر فرآورده نفتی و 68 میلیارد لیتر نفت خام در سطح کشور انتقال داده شده است.

سوخت‎رسانی مستمر به نیروگاه ها باتوجه به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه ها و تأمین برق تولیدی در سراسر کشور، صنعت انتقال نفت با ارسال مستمر سوخت مایع به عنوان سوخت جایگزین به نیروگاه های کشور رسالت خود را دراین حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد زنی خطوط لوله و مخابرات در انتقال مواد نفتی

رکورد زنی خطوط لوله و مخابرات در انتقال مواد نفتی