مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:252023-08-23سياسي

41 هزار نفر در سامانه جامع بیکاری مازندران شناسایی شدند/ ثبت 21 هزار بیکار در استان


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به شناسایی 41 هزار نفر در سامانه جامع بیکاری مازندران، گفت: پس از پایش 21 هزار نفر که هیچگونه شغل و بیمه نداشتند، - ایسنا/مازندران مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به شناسایی 41 هزار نفر در سامانه جامع بیکاری مازندران، گفت: پس از پایش 21 هزار نفر که هیچگونه شغل و بیمه نداشتند، در سامانه جامع بیکاری استان ثبت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران غرب مازندران با بیان اینکه این تشکل از تشکل های بسیار موفق استان است، اظهار کرد: با توجه به فعالیت هایی که در این انجمن صورت می گیرد نشان می دهد از پویایی و فعالیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اداره کل تعاون به دلیل ماهیت کاری که دارد مشغله کاری زیادی دارد، ادامه داد: در مازندران به 110 هزار واحد اقتصادی بزرگ و کوچک خدمات ارائه می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران مهمترین جامعه هدف این اداره کل را مردم دانست و گفت: شعار امسال رییس جمهور مردمی سازی اقتصاد است و بر همین اساس، سند جامع تعاون پس از 10 سال تدوین شد و طی آن صندوق ملی پیشرفت و عدالت تشکیل شد تا تمامی دستگاه های اجرایی استان 25 درصد از اعتبارات خود را برای بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 هزار نفر در سامانه جامع بیکاری مازندران شناسایی شدند/ ثبت 21 هزار بیکار در استان

41 هزار نفر در سامانه جامع بیکاری مازندران شناسایی شدند/ ثبت 21 هزار بیکار در استان