مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-09سياسي

فعالیت غیرمجاز آرایشگران زیرزمینی در گنبدکاووس


رییس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از مشکلات مهم در واحد های صنفی گنبدکاووس، فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی آرایشگران است که گاها فعالیت های پزشکی و بهداشتی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس،مهدی عبدلی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اظهارکرد: متاسفانه فعالیت غیرقانونی و غیرمجاز آرایشگران خانم در شهرستان افزایش یافته است و این اشخاص معمولا در مجتمع ها و منازل بدون نصب تابلو و به صورت زیرزمینی و مخفیانه فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در بازدیدها و گزارشات مردمی حتی به مواردی برخورد کردیم که فرد از شهرهای بزرگ دو روز در هفته در منزل یکی از بستگان مستقر شده و به متقاضیان از قبل ثبت نام و رزو شده خدمات می دهد.

رییس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از خدمات بهداشتی که باید با حضور پزشک انجام شود، صورت نمی گیرد و افرادی که به عنوان پزشک معرفی می شوند اصلا پزشک نیستند.

وی ادامه داد:اغلب فعالیت و تبلیغات این افراد از طریق شبکه های اجتماعی و مجازی است که برای پلمب و ضبط تجهیزات اینگونه فعالیت ها نیاز است تا حکم قضایی داشته باشیم.

عبدلی گفت: در پنج ماه اول امسال، 32 گشت مشترک با مرکز بهداشت و دیگر دستگاه های عضو و 21 گشت اختصاصی توسط اتاق اصناف انجام شده و در این بازدیدها چهار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت غیرمجاز آرایشگران زیرزمینی در گنبدکاووس

فعالیت غیرمجاز آرایشگران زیرزمینی در گنبدکاووس