مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-15اقتصادي

ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان بر سایر مؤلفه های پرداخت بی تأثیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ترمیم حقوق موضوع جزء یک ماده واحده «قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری» که مقرر کرده بود از اول مهرماه سال گذشته معادل ریالی 3000 امتیاز به حقوق کارکنان و بازنشستگان .

- ابهامات دستگاه های اجرایی در خصوص ترمیم حقوق، تعیین تکلیف شد بر این اساس ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بر سایر مؤلفه های پرداخت بی تأثیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ترمیم حقوق موضوع جزء یک ماده واحده قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری که مقرر کرده بود از اول مهرماه سال گذشته معادل ریالی 3000 امتیاز به حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری اضافه کند، به صورت ثابت است.

بر اساس بررسی شورای حقوق و دستمزد در شصت و سومین جلسه که در 21 شهریورماه سال جاری برگزار شد، ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به میزان 3000 امتیاز ثابت است.

ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بر سایر مؤلفه های پرداخت بی تأثیر استدر این جلسه از شورای حقوق و دستمزد، به منظور هماهنگی در تعیین حقوق و مزایای کارمندان دستگاه های اجرایی، با توجه به تعدد استعلامات و ابهامات دستگاه های اجرایی و برداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان بر سایر مؤلفه های پرداخت بی تأثیر است

ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان بر سایر مؤلفه های پرداخت بی تأثیر است