مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-06سياسي

استقرار نانوایی سیار ارتش با ظرفیت پخت 30 هزار قرص نان در مهران


نماینده موکب نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یک نانوایی صنعتی سیار با ظرفیت پخت 30 هزار قرص نان در موکب ارتش واقع در مرز مهران مستقر شده است .

- مجید صادق نماینده موکب نیروی پدافند هوایی ارتش، ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: روزانه در مجموع 3 هزار پرس و در هر وعده غذایی و میان وعده یک هزار پرس مواد خوراکی تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: در پایانه برکت هم یک ایستگاه صلواتی و اتاق سرد با ظرفیت 14 نفر برای افراد گرمازده دایر و یک دستگاه آمبولانس جهت انتقال زائران بدحال به بیمارستان صحرایی مستقر است و در گیت های نقطه صفر مرزی هم ارتش با توجه به مسائل امنیتی مجاز به استقرار یک موکب صلواتی سیار شده است.

  نماینده موکب نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: یک جایگاه سوخت سیار 20 هزار لیتری شامل 10 هزار لیتر بنزین و 10 هزار لیتر گازوییل در موکب ارتش استقرار دارد که این جایگاه سوخت رسان، بنزین و گازوییل مورد نیاز خودروهای ارتش و وسایل نقلیه اداری، نظامی و خدماتی دیگر موکب ها را هم تامین می کند.

  صادق افزود: یک نانوایی صنعتی سیار با ظرفیت پخت 30 هزار قرص نان در موکب ارتش واقع در مرز مهران مستقر و طبق انعقاد یک تفاهم نامه بین ارتش و بسیج دانشگاه شریف فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نانوایی سیار ارتش با ظرفیت پخت 30 هزار قرص نان در مهران

استقرار نانوایی سیار ارتش با ظرفیت پخت 30 هزار قرص نان در مهران