مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:362023-08-23اجتماعي

آماده سازی 34 گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: درآستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، همه گیت های خروجی و ورودی زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

وی افزود: در مجموع 34 گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است که از این تعداد 16 گیت ثابت و 18 گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: اداره کل راهداری برای انجام این ماموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان تر و آسان تری را به زائران ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه در دو مرز خوزستان اقدامات خوب و موثری جهت سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، اظهار کرد: 48 گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه آماده سازی شده است و هیچگونه مشکلی در تردد زائران از این مرز وجود ندارد.

جولانژاد با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیر مقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: نرخ کرایه اتوبوس از مبدا پایانه های مسافربری شهرستان های استان تا پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام شده است که زائران در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 34 گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه

آماده سازی 34 گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه