مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-17اقتصادي

راه اندازی دوباره خط تولید کارخانه حادثه دیده الکترواستیل


کارخانه تولید یخچال و فریزر الکترواستیل مشهد که فروردین ماه امسال از آتش سوزی خسارت سنگینی متحمل شده بود با حضور معاون صنایع عمومی وزیر صمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاح آزمایشی و بازدید از بخش های بازسازی شده کارخانه تولید یخچال و فریزر الکترواستیل در جمع خبرنگاران گفت: 15 فروردین ماه امسال واقعه آتش سوزی، در یکی از واحدهای تولیدی خوشنام و صاحب برند معتبر رسته لوازم خانگی با نام الکترواستیل در مشهد رخ داد که واقعه تلخی برای حوزه تولید و جامعه صنعتی کشور بود.

محمد مهدی برادران ادامه داد: اما با همت مجدد مالک کارخانه و برنامه ریزی منسجم با همت همه مدیران دست اندرکار، بعد از حدود پنج ماه واحد خسارت دیده الکترواستیل بازسازی و خط تولید خود را راه اندازی کرد و منجر به اشتغال مجدد کارگران شد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه بیمه تاخیرهایی در پرداخت خسارت داشت اما وعده مالک کارخانه الکترواستیل محقق شد و هنوز به نیمه دوم سال نرسیده، چراغ کارخانه دوباره روشن شد و اشتغال و تولید به آن بازگشت.

معاون وزیر صمت تخلیه خسارتهای ناشی از آتش سوزی در کارخانه الکترواستیل را دشوار دانست و گفت: با همت این کارخانه همه خسارات بجا مانده از آتش سوزی پاکسازی شد، مواد اولیه و طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوباره خط تولید کارخانه حادثه دیده الکترواستیل

راه اندازی دوباره خط تولید کارخانه حادثه دیده الکترواستیل