مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29اقتصادي

استقرار شعبه سیار تعزیرات در فرودگاه امام


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از استقرار شعبه سیار تعزیرات در ایام اربعین در فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: شهروندان می توانند تخلفات حوزه بلیت را گزارش بدهند و  اگر قابل رسیدگی بود همانجا رسیدگی می شود.

- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از استقرار شعبه سیار تعزیرات در ایام اربعین در فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: شهروندان می توانند تخلفات حوزه بلیت را گزارش بدهند و  اگر قابل رسیدگی بود همانجا رسیدگی می شود.

  محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با ایسنا درباره تخلفات شرکت های هواپیمایی در رابطه با افزایش بلیت مسافرین اربعین حسینی گفت: تخلفات مربوط به حوزه بلیت معمولا در ایام خاص قابل توجه است.

الان هم ما در تعزیرات بحث تخلفات مربوط به قیمت بلیت های اتوبوس و هواپیما را مورد رسیدگی قرار می دهیم؛ با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی که برای ما ارسال می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جلسه ای را سازمان تعزیرات با سازمان هواپیمایی داشته، تاکید شده تخلفاتی که در این عرصه بود را سریعا گزارش دهند و گزارشات بلافاصله رسیدگی می شود و در این ایام هم رسیدگی می شود.

اسفنانی ادامه داد: همچنین شعبه سیار ما در ایام اربعین در فرودگاه امام (ره) مستقر شده و شهروندان می توانند تخلفات حوزه بلیت را گزارش بدهند و اگر قابل رسیدگی بود همانجا رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شعبه سیار تعزیرات در فرودگاه امام

استقرار شعبه سیار تعزیرات در فرودگاه امام