مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-06اجتماعي

خروش جاماندگان اربعین حسینی در ارومیه/طنین نوای یا حسین(ع)


عصر چهارشنبه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ارومیه با طی مسیر 80 کیلومتری برگزار شد.

- خبرگزاری مهر ، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین ارومیه همزمان با 14 نقطه دیگر استان با طول مسیر حدود 80 کیلومتر برگزار شد و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم معنوی حضور پرشوری داشتند.

هزاران نفر از ارومیه ای هایی که دوست داشتند از زائران اربعین 1402 باشند ولی به هر دلیلی نتوانستند در مسیر نجف تا کربلا با حضور خود پیاده روی کنند، عصر چهارشنبه با حضور در میدان شهدای این شهر تا باغ رضوان و مزار شهدا پیاده روی کردند.

در میانه این مراسم به یاد مشایه بین نجف تا کربلا، برخی از مردم شهر ارومیه نذری های مختلفی برای حاضران داشتند و مردم نیز در برخی اوقات با گریه از این نذری ها استقبال می کردند.

امروز برای تسهیل در حضور شرکت کنندگان، سرویس های رایگان شهری برای تردد از شهرک های شهریار، ایثار، ولیعصر، گلشهر، بلوار آزادگان، بهداری، میرداماد و خیابان گلباد، دره چایی و نه پله، عرشلو و فرهنگیان، اسلام آباد و ترمینال شهرستان، محله حاجی پیرلو و حسین آباد، محله قاسمیه، خیابان صدوقی و خیابان ابوذر، کشتارگاه، بنی هاشم و خیابان محراب، هشت شهریور و شهرک اندیشه برقرار است و همه اتوبوس ها از ساعت 14:30 فعال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش جاماندگان اربعین حسینی در ارومیه/طنین نوای یا حسین(ع)

خروش جاماندگان اربعین حسینی در ارومیه/طنین نوای یا حسین(ع)