مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-12اقتصادي

تامین انشعاب فاضلاب پروژه های نهضت ملی مسکن درزنجان پیگیری می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:تامین به موقع انشعاب فاضلاب برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان با جدیت پیگیری می شود وبی توجهی به آن در آینده تبعات اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر اسماعیلی روز سه شگفت: جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان هر هفته به صورت مرتب با حضور استاندار برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا مشکلات و موانع پیشرفت پروژه ها رصد و بررسی می شود تا تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

اسماعیلی به موضوع انشعاب فاضلاب در سایت کوی زنگان اشاره کرد و گفت: انشعاب فاضلاب داخل سایت توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده و باید انشعاب فاضلاب بیرون سایت هم توسط شرکت آب و فاضلاب استان اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تامین به موقع انشعاب فاضلاب در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار مهم است، گفت: اگر این مهم مورد بی توجهی قرار گیرد در آینده مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

اسماعیلی همچنین به موضوع انجام انشعاب فاضلاب در کوی زیتون اشاره کرد و یاد آور شد: قطعات و اراضی که از بنیاد مستضعفان برای طرح جوانی جمعیت خریداری شده در محدوده لوله انتقال آب قرار دارد که باید جا به جا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین انشعاب فاضلاب پروژه های نهضت ملی مسکن درزنجان پیگیری می شود

تامین انشعاب فاضلاب پروژه های نهضت ملی مسکن درزنجان پیگیری می شود