مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-09سياسي

ناراضی تراشی و تعلل برخی حوزه های مرتبط با شهرداری در سیل اهر


با توجه به برخی گزارشات مردمی ناراضی تراشی و تعلل برخی حوزه های مرتبط با شهرداری در سیل اخیر و گلایه های شهروندان از مناطق آسیب دیده از سیل به شهردار تذکر لازم داده شده که با هر مسئول یا کارمندی که در ارائه خدمات به مناطق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، شهرم عزیزی رییس شورای شهر اهر امروز در گفتگو با خبرنگاران خدمتگزاری به شهروندان و تلاش در جهت حل مشکلات این عزیزان را وظیفه  مجموعه شورا و شهرداری برشمرد و بر ضرورت تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده، محروم و حاشیه شهر تاکید کرد.

  وی اولویت فعلی شورا و شهرداری را در این وضعیت بحرانی تلاش در جهت حل مشکلات مردم بخصوص در مناطق سیل زده عنوان کرد.

رییس شورای شهر اهر گفت: با وجود تمام تلاش ها کارهای عقب مانده در حوزه شهری بسیار ملموس بوده و ضرورت دارد با تدابیر لازم شهردار و ابواب جمعی  در حوزه های مختلف گام های عملی در تحقق اهداف پیش بینی شده در عمران و آبادانی شهر برداشته شود.

وی بر برنامه ریزی با زمان بندی در اجرای برنامه ها و پروژه های شهرداری را یک ضرورت برشمرد و افزود:  توانمندی و عیب و ایراد هر مجموعه ای در بحران ها و حوادث اتفاقی مشخص می شود و سیل اخیر در اهر و خرابی ها و خسارات وارده به اموال شهروندان، اماکن، معابر عمومی و زیرساخت های شهری، رسالت شهرداری و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراضی تراشی و تعلل برخی حوزه های مرتبط با شهرداری در سیل اهر

ناراضی تراشی و تعلل برخی حوزه های مرتبط با شهرداری در سیل اهر