مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-14سياسي

مهم ترین عنصری که مدیران باید بدانند مسأله شناسی است


عضو هیات امنای انجمن مفاخر لرستان با بیان اینکه مساله مدیریت از مهم ترین مسائل هر جامعه است، افزود: مهمترین عنصری که مدیران باید بدانند مسأله شناسی و مشکل یابی است.

- ایسنا/لرستان عضو هیات امنای انجمن مفاخر لرستان با بیان اینکه مساله مدیریت از مهم ترین مسائل هر جامعه است، افزود: مهمترین عنصری که مدیران باید بدانند مسأله شناسی و مشکل یابی است.

حسین مهرداد، شامگاه 22 شهریور ماه در جلسه نهایی هماهنگی ارکان اجرایی همایش ملی مسائل اجتماعی ایران (چالش ها و راهکارها) با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه همایش ها در استان، اظهار کرد: براساس صحبت های یکی از صاحب نظران علم مدیریت، مساله مدیریت از مهم ترین مسائل هر جامعه است چرا که مدیران هستند که می دانند با فعالیت خود واقعا آیا خدمت رسانی صورت می گیرد یا منابع را هدر می دهند.

وی با بیان اینکه مهمترین عنصری که مدیران باید بدانند مسأله شناسی و مشکل یابی است، تصریح کرد: هر مدیری مسئله جامعه خود را نداند یعنی بر کار خود و جامعه اشراف ندارد، اولین اصول مدیریت این است که بتوانیم زمان و امکانات خود را تقسیم و اولویت ها را مشخص کنیم.

عضو هیات امنای انجمن مفاخر لرستان لازمه مشکل یابی و حل مسأله را قدرت تحلیل، دانایی، فراست، کیاست و تدبیر دانست و تأکید کرد: در لرستان نیازمند تحقیق و مشکل یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین عنصری که مدیران باید بدانند مسأله شناسی است

مهم ترین عنصری که مدیران باید بدانند مسأله شناسی است