مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-31اجتماعي

ثبت نام بیش از 11 هزار کلاس اولی خوزستانی تاکنون


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از ثبت نام 11 هزار و 200 دانش آموز کلاس اولی در استان خوزستان تاکنون خبر داد.

- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد ثبت نام بیش از 11 هزار کلاس اولی خوزستانی تاکنون ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از ثبت نام 11 هزار و 200 دانش آموز کلاس اولی در استان خوزستان تاکنون خبر داد.

سیده فرانک موسوی امروز (9 شهریورماه) در جمع مدیران مدارس ابتدایی ناحیه 4 اهواز با اشاره به اولویت های اصلی حوزه آموزش ابتدایی در ایام باقیمانده تا شروع سال تحصیلی، اظهار کرد: مهمترین اولویت حال حاضر مدارس ابتدایی در سطح استان خوزستان آمادگی هر چه بهتر برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه است و در این راستا باید از همه ظرفیت های عملکردی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به روند ثبت نام دانش آموزان بدو ورود به پایه اول در مدارس ابتدایی، توضیح داد: بر اساس پایش آماری انجام شده، تاکنون بیش از 11 هزار و 200 دانش آموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی در مدارس سراسر استان خوزستان ثبت نام شده اند که درصدی معادل 98.

14 است و آماری قابل قبول است .

با این وجود تمام تلاش ها در راستای تکمیل این عدد و ثبت نام صد درصدی در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 11 هزار کلاس اولی خوزستانی تاکنون

ثبت نام بیش از 11 هزار کلاس اولی خوزستانی تاکنون