مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-01سياسي

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت، حماسه آفرینی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری برای بازنشستگان تعابیری ارزشمند به کارمی برند و این نشان دهنده جایگاه و منزلت والای آنها است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: به جهت رشادت ها، مجاهدت ها و حماسه آفرینی هایی که پیشکسوتان سپاه و سایر نیروهای مسلح در طول خدمت انجام داده اند عنوان وابستگان به آنها داده می شود و وابستگان سپاه از ذخایر ارزشمند و سرمایه های معنوی سپاه هستند.

وی تأکید کرد: همه باید کمک کنیم روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه تقویت شود و وابستگان سپاه نقشی اساسی در تحقق این مسئله دارند.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: تکریم و سرکشی از خانواده های محترم پیشکسوتان و وابستگان از اولویت های ستاد کنگره شهدای استان مرکزی و وظیفه مهم محسوب می شود و سعی داریم با مشارکت همه دستگاه ها و خصوصا نیروهای مسلح ضمن تأمین نیازهای مادی و معنوی این عزیزان در راستای رفع مشکلات آنها همه توان را پای کار بیاوریم تا امنیت روحی و روانی آنها نیز تأمین شود.

در این دیدار سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله، سرهنگ سلیم آبادی معاون تربیت بدنی سپاه روح الله و مسئولین کانون وابستگان و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است