مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-24اقتصادي

خبرهای خوش وزیر راه در بخش مسکن


وزیر راه و شهرسازی تخصیص اعتبار برای زیربناهای مورد نیاز، تعرفه های لازم در امور مختلف، عوارض شهرداری و .

از جمله مسائل مرتبط با ساخت و ساز مسکن عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی امروز در جلسه شورای مسکن استان در استانداری زنجان به مسائل مطرح شده در جلسه توسط متقاضیان مسکن ملی و همچنین تعاونی ها اشاره و اظهار کرد: واقعیت این است که حرف زدن از ساختن مسکن راحت، ولی در عمل کار بسیار سختی است به همین دلیل با وجود محتمل بودن عتاب در این حوزه، دولت مداخله کرده تا این چرخه راه بیفتد.

وزیر راه و شهرسازی تصمیم به مداخله توسط دولت در امر ساخت مسکن را شجاعانه دانست و افزود: تصمیم به فراهم کردن  زمینه برای ساخت یک میلیون واحد مسکن راحت است، ولی در واقع صحبت از یک میلیون واحد است که با قانون مصوب مجلس امور تسهیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه با قانون مصوب تولید مسکن افزایش و در واقع بازار کنترل می شود، ادامه داد: کنترل بازار منجر به تسهیل امور مختلف هم خواهد شد.

وجود مشکلات در بخش تعاونی های مسکن بذرپاش به مشکلات تعاونی های مسکن اشاره و تصریح کرد: اغلب  تعاونی های مشکل با مشکل قضایی مواجه شده و در واقع تاکنون هیچ مسکنی در این تعاونی ها ساخته و تحویل داده نشده که هیچ، اعضای تعاونی علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش وزیر راه در بخش مسکن

خبرهای خوش وزیر راه در بخش مسکن