مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 07:052023-09-19سياسي

دانشگاه های ایران زمینه ظهور استعدادهای داخلی و خارجی را فراهم کرده اند


معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: امروزه دانشگاه های ایران زمینه ظهور استعدادهای داخلی و خارجی را فراهم کرده و این افتخاری برای کشور به شمار می رود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: امروزه دانشگاه های ایران زمینه ظهور استعدادهای داخلی و خارجی را فراهم کرده و این افتخاری برای کشور به شمار می رود.

محمدحسن جوادی در مراسم قرعه کشی اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ایران گفت: ارومیه یکی از کلانشهرهای ایران است و از طرف رییس دانشگاه این شهر برای همه شرکت کنندگان و حاضرین خیر مقدم عرض می کنم و امیدواریم بتوانیم میزبان خوب و موفقی باشیم.

وی انتقال جوانمردی، پاکدستی، آزادمردی و پهلوانی مردم ایران و فرهنگ اصیل ایرانی را یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره بیان و اظهار کرد: ایران با قابلیت و ظرفیت خاص و کم نظیر خود، زمینه برای انتقال فرهنگ، ارزش ها و هنجارهای این سرزمین کهن و باستانی را به سراسر جهان دارد ضمن اینکه بنا داریم در این جشنواره الگوی مردانگی، عدالت طلبی و آزادی خواهی و ارزش های انسانی را به نمایش بگذاریم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارومیه ادامه داد: دانشگاه ارومیه میزبان تحصیل یک هزار و 770 دانشجوی خارجی است و به عنوان یک مرکز دانشگاهی در رشته پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های ایران زمینه ظهور استعدادهای داخلی و خارجی را فراهم کرده اند

دانشگاه های ایران زمینه ظهور استعدادهای داخلی و خارجی را فراهم کرده اند