مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-08اقتصادي

40 هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان احداث می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پیش بینی شده بیش از 40 هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم در شمال اصفهان بارگذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاری قرآن اظهار داشت: براساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، تولید 243 هزار واحد مسکونی از ساخت و عرضه چهار میلیون واحد مسکونی کشور در مدت چهار سال در برنامه استان اصفهان است.

وی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزون بر 440 هزار نفر در استان اصفهان در مرحله های مختلف در سامانه طرح های حمایتی دولت برای مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد، در حال حاضر بیش از 148 هزار نفر حائز شرایط فعال شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در 108 شهر استان اصفهان شامل 3 شهر جدید و 105 شهر در شهرستان های مختلف استان انجام شده است.

وی ادامه داد: برای متقاضیان واجد شرایط، با الحاق افزون بر هزار هکتار زمین به محدوده شهری همچنین در نظر گرفتن زمین های موجود سازمان ملی زمین و مسکن در استان، برای احداث بیش از 70 هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان اصفهان زمین تأمین شده است.

قاری قرآن افزود: در شهر جدید بهارستان 26 هزار واحد، در شهر جدید فولادشهر 12 هزار واحد و در شهر جدید مجلسی 9 هزار واحد تأمین زمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان احداث می شود

40 هزار واحد مسکونی در شهر جدید چهارم اصفهان احداث می شود